fre314

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Freja - 28 april 2011 20:27

Påsklovet har varit ganska kul. Fast har inte umgåtts så mycket med folk, har mest varit hemma, packat och börjat flytta till det nya huset. Fast det blev inte så mycket packning och flyttning som jag hade trott. Men men.. Sen onsdagen träffade man : Switi, Angelika och en Jimmy. Var ganska trevligt faktiskt.


På söndagen så träffade och umgicks man lite med Jeannie och två till när man var i den nya pluttiga byn man ska flytta till. Sen har det inte hänt så mycket mer, eller jo.. i måndags så var man i trollhättan. Trevligt trevligt!

Av Freja - 28 april 2011 20:24

Jag är seg på att uppdatera.. Sorry för det! :(


Jag har vänner som står mig nära och jag har några bästavänner.. Och dessa är :


Linn D, Linn O, Alice, Sandra och Emelie. Älskar er tjejor! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards