fre314

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Freja - 18 april 2011 11:18

Mina mål är att  komma igenom gymnasiet, efter det skaffa ett jobb. Efter några års jobbande så hade jag tänkt börja på högskola och utbilda mig till polis.   

Av Freja - 18 april 2011 11:05

Jag tycker att man inte ska behöva se ut som en "barbie" docka. Alltså:

  • Jätte smal midja.
  • Stora bröst.

Vad ger det för intryck på små flickor som leker med dessa dockor, inget bra skulle jag säga. För de tror ju att man ska se ut så, eller?

Sen är det andra saker jag inte tycker är så positivt. Och det är när folk sätter botox i sina läppar, där rynkor ska sitta osv. Visst, det ger resultat. Men har de tänkt på vad som kan hända om det inte lyckas? Jag tycker att alla dessa saker inte är speciellt bra, sen är det upp till var och en vad man själv vill göra men då säger jag ; Du är vacker precis som du är!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards