fre314

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Freja - 1 juni 2011 17:55

Godis.. det är så jävla gott!! Men.. jag har slutat med det. :( Hahaha, jag tyckte att jag åt för mycket sötsaker i allmänhet. Så slutade med godis.. fast har fuskat en gång under fyra veckor. Förra lördagen. Kunde inte hejda mig (A) Men mitt favorit godis är nog : Hallon-laktris dö-skallar :3

Av Freja - 1 juni 2011 17:50

Hej, mina tappra bloggläsare..

Nu ör det så att jag inte har bloggat på några dagar. Jag vet, jag vet.. Men har inte haft tanke på det och har inte direkt haft någon ork. Iallafall så ska jag nog göra om designen snart. Ta nya kort och så. Har ni några förslag på vad jag kan ha för bakrund/bakrundsfärger eller textfärg? Det är ju ändå ni som läser bloggen.. Och visst, det är jag som ska trivas med den. Men har ni några förslag så kommentera bara här nedanför, så får vi se vad det blir av med min lilla blogg..

Ovido - Quiz & Flashcards